CD&V Sint-Katelijne-Waver trekt naar de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober onder de slogan ‘Vernieuwing ondersteund door ervaring’.

Na 6 jaren in oppositie gezeten te hebben, heeft CD&V Sint-Katelijne-Waver voor een vernieuwde aanpak gekozen bij de samenstelling van de verkiezingslijst. Vooraan zijn nieuwkomers geplaatst die mee een sterk gemeentelijke CD&V-programma zullen uitdragen.

De lijst wordt geduwd door Eric Janssens die momenteel fractieleider is in de gemeenteraad. Bert De Keyser is vice-lijstduwer. Hij wordt voorafgegaan door Jan Van Asch en Sven Vercammen. Allen hebben in het verleden reeds het mandaat van schepen uitgeoefend en kunnen dus bouwen op een jarenlange ervaring in het gemeentelijke beleid. Annita Van der Auwera, momenteel fractieleider in OCMW-raad staat eveneens bij hen. Samen zullen zij de nieuwe kandidaten steunen in hun politieke engagement. CD&V heeft resoluut gekozen voor ‘Vernieuwing ondersteund door ervaring’.